31 Temmuz 2009 Cuma

Bayern'in Bekleri

Bayern Munih Almanya'nın en önemli takımı olması , Almanya'daki iyi yerlileri almasıyla oluşur yıllardan beri.Bayern birçok oyuncuyu harcadığı ya da kendisi faydalanamdığı gibi bazı oyuncuları da iyi yerlere getirmiştir.Michael Ballack şu an bir Alman efsanesiyse bunu Bayern'e borçludur.Ama Podolski şu an Koln'de sürünüyorsa bu Bayern yüzündendir...

Bugün baktımda o sol bekte çok adam gördüm son yıllarda.Senelerce Fransız Bixente Lizarazu'nun (ki ben hiç beğenmezdim) gidip geldiği kanatta Bayern'de hiçbir oyuncu dikiş tutturamadı.Kimler oyanamadı ki o kanatta..Ze Roberto'nun oynadığını bile gördüm.Aslında genç yetenek olarak gelen Marcell Jansen umut vaadediyordu.Bir sezon sonra Hamburg'da buldu kendini.Şimdi de Twente'den Braafheid'i getirmiş Van Gaal.Bence çok basit bir oyuncu.

Lahm o kanatların ikisinde de forma giydi ki bence Dünya'nın en iyi beklerinden biridir.Bir Alman bu kadar teknik olabilir ancak.Öylesine istisnai bir durum ki bu sanki Tanrı bu istisna devam etsin diye bu ufak tefek çocuğu Cristiano Ronaldo gibi beygirlerle uğraşsın diye kenar oyuncusu yapmış.Daha da götürür Lahm..

Peki bizim Hamit'e nolur bu sezon?Banko oynamaya devam eder.Ben Hamit'in Schalke'deki son sezonundan beri yedek kaldığını görmedim.O sezon da Bayern'le önceden anlaştığı için kaşarlık yapıldı.Sen tarihi kazma Asamoah'la kızlar yurdu belletmeni Lincoln'ü oynatıcam diye çocuğu yedek bırakırsan elden kaçmasını da izleyeceksin...

Son olarak Mario Gomez'deki fizik zor bulunur.Bastian Domuzyavrusu da hala değerini bulamadı.Bence kariyerini yeniden canlandırması için transfer yapması gerek.Podolski'ye çok yazık oldu çok...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder