7 Mayıs 2009 Perşembe

Marquinhos


İlk önce Fm'de gördüm bu adamı.Merak ettim , araştırdım , izledim...İnanılmaz bir oyuncu.Top kontrolü , driblingi , hırsı , coşkusu inanılmaz , hayran kaldım.Theo Walcott , Carlos Vela ve Pato gibi 89 doğumlu.Ülkesinin Palmeiras klübünde oynuyor ama sezon sonunda büyük ihtimalle Avrupa'ya gelecek.Guiza'ya ve Lincoln'e milyonları veren klüplerimiz uyanık olsa da alsa şu adamları.Yoksa Pato'yu , Vela'yı bulan klüplerin bizim büyükler olması lazım bence.Nasıl Lyon , Shaktar buluyor bence bizimkiler de bulabilir.Bu konuda Fenerbahçe'nin hakkını yememek lazım çünkü Alex , Lugano gibi oyuncuları yaşları biraz geçmiş olsa da bulup getirdi Aziz Başkan.Bu biraz da menejer-klüp ilişkisine de bağlı gerçi de...
Marquinhos'a geri dönecek olursak inanılmaz bir top hakimiyeti var adamın.Ben Ronaldinho , Messi tarzı oyunculardan haz etmem pek ki bu adam da bu tarz oyuncu kategorisine koyulabilir ama ilginç bir tarzı var adamın.İlerde bu yazıyı bir transfer haberiyle hatırlatacağımdan eminim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder