26 Mayıs 2009 Salı

Select AC Milan's captain for next season?


Maldini'nin sansasyonel bir biçimde yaptığı jübilesinden önce ve sonra yeni kaptanın kim olacağı hakkında çok tartışıldı.Bilindiği üzere Milan çok sık kaptan değiştiren bir takım değil.Son kırk senede sadece dört kaptan değiştirdiler.Milan "bayrak adamları" sayesinde şu an olduğu yerde.Bana göre de en büyük Milanlı.Bir tribün grubunun Baresi'ye açtığı sevgi içeren pankartlar Maldini'nin jübilesine gölge düşürdü.Neden böyle bir tepki verilir ki koskoca Maldini'ye karşı?Bugün çok sevdiğim bir abim şöyle yanıtladı bu soruyu "Biz ikimiz Milano'dan Grand Cour'a bunu tartışalım diye yapmışlardır".Bana da mantıklı geldi , sadece sansasyonel içeriğinden olabilir.


Öyle ya da böyle Maldini bıraktı , şimdi yeni kaptan kim olacak?30luklardan Gattuso mu , Pirlo mu yoksa Ambrosini mi diye tartışırken Milan , Maldini kendi düşüncesini dile getirdi.Yeni kaptan Kaka olmalı ona göre.Bence de.40'a 4 ise , 50'ye 5 oranıyla gidebilirler bu seçimle.Kaka'yı ölene kadar sömürürler büyük ihtimallde çünkü.Serginho'nun bile suyunu çıkarmışlardı.


Sonuç olarak yeni kaptan Kaka olmalı kanımca.


Yorumlarınızı bekliyorum...

2 yorum:

  1. evet gattuso gedikli milanlılardan pirlo'da öyle.Fakat maldini gibi çok uzun yıllar milan forması giyebileceklerini düşünmüyorum.Bu köklü takım çok sık kaptan değiştirmeme geleneğini sürdürmek istiyorsa şimdiden Senderos'a pazubandını emenet etmeli.Ancak bu bir ütopya olduğundan adayım Ambrosini.

    YanıtlaSil
  2. Bu yazıyı ilk gördüğümün üzerinden 2 hafta bir süre geçtikten sonra tekrar okudum. Çok enteresan geldi.

    YanıtlaSil